نمایشگاه کتاب کانون «سیدالشهدا (ع)» فارسان به مناسبت هفته معلم افتتاح شد

بابایی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» به مناسبت هفته معلم و همزمان با شهادت مرتضی مطهری ۲ نمایشگاه کتاب و صنایع دستی را در مسجد امام حسین (ع) فارسان با حضور مسئولین برپا کردند.

«یاسر بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» به مناسبت هفته معلم و همزمان با شهادت مرتضی مطهری ۲ نمایشگاه کتاب و صنایع دستی را در مسجد امام حسین (ع) فارسان با حضور مسئولین برپا کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» مسجد امام حسین (ع) فارسان ادامه داد: آثار نمایشگاه صنایع دستی از تولیدات بچه های کانون است که طی دوره های آموزشی به این مرحله رسیده است.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» با برگزاری کلاس های آموزشی صنایع دستی و دعوت از مربیان فنی و حرفه ای تاکنون توانسته استعدادهای زیادی را در این زمینه شناسایی کند.

 

بابایی به نمایشگاه کتاب کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» اشاره کرد و گفت: موضوعات کتاب های این نمایشگاه در خصوص شهید مرتضی مطهری و معلم بود که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» مسجد امام حسین (ع) فارسان ادامه داد: نمایشگاه کتاب و صنایع دستی این کانون تا پایان هفته برای استفاده علاقه مندان به ویژه جوانان در مسجد امام حسین (ع) فارسان دایر است.

 

کد خبر 1173029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha