شهرداری زاهدان بیش از هر چیز دیگری نیاز به دفتر جذب سرمایه گذاری دارد

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز شهرداری بیش از هر چیز دیگری نیاز به دفتر جذب سرمایه گذاری دارد تا بتواند مواد مورد نیاز خود را در پروژه های عمرانی خودش تامین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در همایش روز ملی شوراها که با حضور نماینده ولی فقیه و اعضای شورای شهر زاهدان و جمعی از مدیران استان در محل سالن جلسات شورای شهر زاهدان  برگزار شد، با اشاره به اهمیت شوراها در استان بر مشورت کردن با افراد صاحب نظر تاکید کرد.

 

وی مهمترین وظیفه یک مدیر را تصمیم گیری دانست و این امر را به معنی انتخاب یک راه از میان چند گزینه براساس مشورت عنوان کرد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کسی که از نعمت مشورت برخوردار نباشد به خودش ظلم کرده چراکه امروز استفاده از خرد جمعی بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

وی ادامه داد: امروز اگر مدیران و مسئولان از مشورت با شورای شهر استفاده نکنند خودشان ضرر کرده اند.

 

مدرس خیابانی تصریح کرد: شورای خوب محل تضارب و اختلاف افکار است اما خروجی کار باید یک تصمیم جامع الاطراف باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این منطقه دولت به تنهایی نمیتواند استان را بسازد لذا نیاز به کار جهادی دارد چرا که کار جهادی در آن بن بستی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز افرادی هستند که تصمیمات، منافع آنها را به خطر انداخته به همین دلیل به دشمنی می پردازند بنابراین باید در مقابل دسیسه های دشمن هوشیار بود.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: امروز زاهدان آبرو و پیشانی توسعه سیستان و بلوچستان است لذا زاهدان باید کلان شهری در شان مردم باشد.

وی بیان کرد: پروژه‌های زیادی در زاهدان آغاز شده که برای آن باید برای آن زمان‌بندی در نظر بگیریم تا موعد مقرر بهره برداری شود.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز شهرداری بیش از هر چیز دیگری نیاز به دفتر جذب سرمایه گذاری دارد تا بتواند مواد مورد نیاز خود را در پروژه های عمرانی خودش تامین کند.
وی با تاکید بر مصرف کالاهای تولید داخل استان ادامه داد: استفاده از مواد و مصالح تولیدی داخل استان اهمیت زیادی دارد لذا بازار این استان باید در اختیار تولید کنندگان استان باشد.

مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه مردم در محوطه سازی و زیبا سازی شهر مشارکت کنند بیان کرد: همچنین رییس جمهور در سفر خود به سیستان و بلوچستان نگاه ویژه‌ای به حاشیه شهر داشته است.

کد خبر 1173061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha