۲۸۰ واحد مسکن محرومین به همت بسیج سازندگی جهرم احداث می شود

احمدی گفت: تعداد ۲۸۰ واحد مسکن محرومین طی ۲ سال توسط گروه های جهادی در مناطق محروم شهرستان جهرم احداث می شود.

«غلامعلی احمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سال 79، گفت: تا کنون 22 سال از این رویداد سپری می شود و خدمات عدیده ای از سوی بسیج سازندگی ارائه شده است.
 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه تا به امروز بسیج سازندگی متشکل از بسیجیان در صحنه های مختلف خوش درخشیدند، افزود: عرصه های سازندگی در زمینه های مختلف از جمله محرومیت زدایی در حال انجام است.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری اردوی جهادی «جهادگران فاطمی» در مناطق محروم شهرستان جهرم، بیان کرد: این اردوی جهادی با هدف محرومیت زدایی از سه روستای و منطقه محروم در شهرستان جهرم از امروز آغاز شده است.

 

 احمدی با اشاره به اینکه این اردوی جهادی در عرصه های عمرانی، سلامت، آموزش و کمک مومنانه انجام می شود، اظهار کرد: اردوی جهادی «جهادگران فاطمی» با حضور 25 گروه جهادی برگزار شده است. 

 

وی با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی جهرم در چند سال اخیر، عنوان کرد: این واحد تا کنون پروژه های محرومیت زدایی را در زمینه های مختلف انجام داده که اکنون با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن چهار پروژه در حال اقدام دارد.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد 280 واحد مسکن محرومین طی 2 سال توسط گروه های جهادی در مناطق محروم شهرستان جهرم احداث می شود، عنوان کرد: در سال گذشته نیز 25 هزار بسته کمک مومنانه میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است. 

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم همچنین اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و حمایت از مشاغل خانگی تولیدی با اولویت مناطق محروم را از دیگر خدمات بسیج سازندگی برشمرد و خاطرنشان کرد: این مهم در سال گذشته به تعداد یکصد نفر انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه 45 صندوق قرض الحسنه نیز تاکنون در سطح پایگاه های مقاومت بسیج راه اندازی شده است، گفت: سپاه ناحیه جهرم رتبه اول را در سطح استان فارس به خود اختصاص داده است.

 

کد خبر 1173064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha