لزوم ورود جهادگران در عرصه های مختلف/ گروه های جهادی بازوان توانمندی دولت هستند

غیرتی با تاکید بر لزوم حضور گروه های جهادی در عرصه‌های مختلف گفت: گروه های جهادی با اجرای کارهای فرهنگی بسیار می توانند موثرتر عمل کنند که این مصداق جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز (۱۸ اردیبهشت) در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در زیرکوه اظهار داشت: گروه های جهادی ما صرفا به دنبال کارها و پروژه های عمرانی نباشند.

 

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: کار بزرگ و ارزشمندی که شما جهادگران انجام می دهید نصیب هر کسی نمی شود و کسانی در این راه گام بر می‌دارند که دعوت شده اند.

 

 

وی با بیان اينکه کار جهادی یک کار خدایی و بسیار ارزشمند است، افزود: کار جهادی معامله ای است که یک طرف این معامله انسان و طرف دیگر خداوند قرار دارد و قطعا خداوند چندین برابر پاداش خواهد داد و وعده خدا حق است‌.

 

 

غیرتی در خصوص اهمیت و ثواب کار جهادی عنوان داشت: کاری که جهادگران انجام می دهید هرچند کوچک باشد قطعا در نزد خدا پاداش بزرگی دارد.

 

 

فرماندار زیرکوه با تاکید بر لزوم حضور گروه های جهادی در عرصه‌های مختلف گفت: گروه های جهادی با اجرای کارهای فرهنگی بسیار می توانند موثرتر عمل کنند که این مصداق جهاد تبیین است.

 

 

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی بازوان توانمندی برای دولت هستند، ادامه داد: ما مدیون این جهادگران عزیز هستیم و همچنان به مجاهدت جهادگران در عرصه های مختلف نیاز داریم.

 

 

غیرتی در پایان بیان کرد: گروه های جهادی در شهرستان زیرکوه بسیار فعال هستند و خوب عمل کرده اند و ما نیز قول می دهیم در کنار آنان باشیم و هرکجا مانعی سر راه جهادگران عزیز باشد آن مانع را برداریم.

کد خبر 1173068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha