دومین دوره مسابقات همراه با نور ولایت در ملایر برگزار می‌شود

یار محمدی گفت: دومین دوره سلسله مسابقات قرآنی همراه با نور ولایت در ملایر برگزار می‌شود.

«ایرج یارمحمدی،» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از ملایر گفت: سلسله مسابقات «همراه با نور ولایت» با همکاری کانون قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و بنیاد نهج‌البلاغه ملایر در حال برگزاری است.

 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه مرحله اول این مسابقات در ماه شعبان برگزار شد افزود: در  مرحله اول این مسابقات  که از حکمت ۱ تا ۴۰ نهج‌البلاغه ترجمه محمد دشتی و به‌صورت مجازی برگزار شد: 2 هزار و 821 نفر شرکت کردند که از بین شرکت کنندگانی که به سوالات پاسخ  صحیح داده بودند 50 نفر برگزیده و جوایز نقدی به برگزیدگان اهدا شد.

 

یارمحمدی از برگزاری مرحله دوم این مسابقات خبر داد و گفت: مرحله دوم از حکمت 41 تا 80 نهج البلاغه ترجمه دشتی است که  این مسابقه نیز به صورت آنلاین در سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر به آدرس www.idomalayer.ir مراجعه کنند.

 

وی افزود: پس از انتخاب برگزیدگان به ترتیب به نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال، نفر سوم دو میلیون ریال، نفر چهارم تا دهم به هر نفر یک میلیون ریال و نفر یازدهم تا سی ام  نیز هر کدم ۵۰۰ هزار ریال اهدا می‌شود.

 

کد خبر 1173120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha