دل بستن به غرب اشتباه محض و بی‌فایده است

سردار باقری گفت: امروز شجاعت، پای امام حق ایستادن و اجتهاد در راه حق و غیره وظیفه ماست، آن‌هایی که هنوز به غرب دل بسته‌اند بدانند این دلبستگی بی فایده است چراکه جنگی که در اوکراین اتفاق افتاد جنگ اروپاست و تمدن غرب را پایان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، سردار حاج «غفار باقری» شامگاه (۱۷اردیبهشت) در ششمین سالگرد شهدای حماسه خانطومان در حسینیه عاشقان کربلا با بیان اینکه قرآن کریم در آیه ۷۵سوره نساء از مردانی که قادرند سلاح به دست بگیرند و از مردم مستضعف دفاع کنند دعوت کرده است تا برای دفاع از مظلومین قیام کنند، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم از جمله افرادی هستند که به این آیه شریفه لبیک گفتند.

 

یکی از فرماندهان جبهه مقاومت با بیان اینکه مدافعین حرم صدای مظلومیت مردم سوریه را شنیدند، افزود: شهادت در راه خدا آنقدر عظیم است که ائمه معصومین(علیهم السلام) برای رسیدن به این درجه از خدای سبحان تقاضا می کردند.

 

وی با بیان اینکه امام راحل درباره شهادت فرمودند:شهادت پربارترین، عمیق ترین و بالقوه ترین واژه ای است که از قداست، شکوه و نورایت و جذبه والای خاصی برخوردار است، گفت: شهدای مدافع حرم در شب سخت نبرد خانطومان کاری کردند که در تاریخ ماندگار شد.

 

سردار باقری با بیان اینکه دشمن وقتی به خانطومان حمله کرد در شب حادثه خان طومان در جناح راست رخنه افتاد و مدافعان حرم داوطلب شدند تا سایر مجاهدین جبهه مقاومت را در جناح راست همراهی کردند، ادامه داد: زمانی که بخشی از شهر خانطومان خالی شده بود، مدافعان حرم مازندران از لشکر عملیاتی ۲۵کربلا تلاش کردند قسمت از دست رفته شهر را بازپس گیرند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که امام خمینی(ره) برای ملت ایران به ارمغان آورد و باید قدر این نعمت را بدانیم و برای حفظاین نعمت جانفشانی کنیم،‌گفت: حالا که نعمت الهی را درک کردید وظیفه سنگین و تکلیف برگردن شماست آن تکلیف مواجه با دشمن و دفاع از مبادی اصول انقلاب است.

 

سردار باقری با بیان اینکه اگر فعل جهاد را ترک کنیم و در برابر دشمن مقاومت نکنیم باید منتظر باشیم از مقام ایمان به مقام فسق سقوط کنیم، ادامه داد: اگر ما فرمان ولی امر مسلمین را با جان دل همانند شهدای مدافع حرم عمل نکنیم آنگاه سرپرستی امام از ما ساقط می شود و در بیابان سال های متمادی سرگردان خواهیم شد.

 

وی با اشاره به ماجرای عدم پذیرش ولایت توسط مردم دوران نبی اکرم (ص) و در نتیجه سقوط و سرگردانی،‌ گفت: عدم اجرای فرمان حق و تن ندادن به نصایح مومنین این دست حوادث را برای ما به بار خواهد آورد.

 

سردار باقری به رشادت های سردار شهید قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: حوادث چند سال گذشته که خارج از مرزهای کشور رخ داد به‌وسیله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کنترل شد، روزی که همه میگفتند سوریه سقوط میکند فرمانده قاسم سلیمانی از فرودگاه دمشق به همراه رزمندگان وارد عمل شد و این حادثه اتفاق نیفتاد.

 

وی با بیان اینکه برای حاج قاسم سلیمانی تسلیم شدن معنایی نداشت و کار خودش را می‌کرد، عنوان کرد: امروز شجاعت، پای امام حق ایستادن و اجتهاد در راه حق و غیره وظیفه ماست، آن‌هایی که هنوز به غرب دل بسته‌اند بدانند این دلبستگی بی فایده است چراکه جنگی که در اوکراین اتفاق افتاد جنگ اروپاست و تمدن غرب را پایان خواهد داد.

کد خبر 1173131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha