برگزاری هجدهمین نمایشگاه کشاورزی فارس با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت تولیدکنننده

فرهادی گفت: هجدهمین نمایشگاه کشاورزی فارس با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت تولیدکنننده برگزار خواهد شد و از نظر کمی و کیفی و نوع برگزاری یکی از نمایشگاه‌ های برتر حوزه صنایع کشاورزی در کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) از برگزاری هجدهمین نمایشگاه کشاورزی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از 20 تا 23 اردیبهشت جاری در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی استان فارس واقع در شهرک «گلستان» شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: هجدهمین نمایشگاه کشاورزی فارس با حضور بیش از 160 شرکت تولیدکنننده داخلی برگزار خواهد شد و از نظر کمی و کیفی و نوع برگزاری یکی از نمایشگاه‌ های برتر حوزه صنایع کشاورزی در کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در مساحتی به وسعت 17 هزار مترمربع نمایشگاهی و 10 هزار متر مربع مفید و در 6 سالن و همچنین فضای باز نمایشگاهی برگزار خواهد شد و نمایندگان شرکت های خارجی نیز در کنار تولید کنندگان داخلی در آن حضور خواهند یافت.

فرهادی تاکید کرد: در این نمایشگاه فرصت همفکری و تبادل نظر میان تولید کنندگان با علاقمندان و شرکت های دانش بنیان فراهم شده بخش ویژه شرکت های دانش بنیان نیز در آن مهیا شده است.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه از 20 تا 23 اردیبهشت و از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی استان فارس واقع در شهرک «گلستان» شیراز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر 1173141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha