وجه اشتراک وصیت نامه شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است

سردار مسلمی گفت: با بررسی وصیت‌نامه شهدا میتوان به پیام واحد همه آن‌ها پی برد شهدا در پشتیبانی از ولایت فقیه اتفاق نظر داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» شامگاه (۱۷اردیبهشت) در ششمین سالگرد شهدای حماسه خانطومان در حسینیه عاشقان کربلا ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و ۴۳شهید مدافع حرم استان مازندران، اظهار کرد: این روزها استان مازندران شاهد برگزاری مراسم یادبود ۱۶شهید مدافع حرم حادثه خانطومان سوریه است که امروز هر چه داریم به‌واسطه جان نثاری این عزیزان است.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده های معظم این مردان خدایی هستیم، افزود: با بررسی وصیت‌نامه شهدا میتوان به پیام واحد همه آن‌ها پی برد شهدا در پشتیبانی از ولایت فقیه اتفاق نظر داشتند.

 

سردار مسلمی با تاکید براینکه  امروز دشمن به فکر تفرقه، ایجاد شکاف و اختلاف در بین مردم است، خاطرنشان کرد: امروز اگر همه گوششان به منویات رهبرمعظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) باشد، مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی، پزشکی و ... بیان کرد: اگر دشمن از همه طرف هجوم می‌آورد بدانید به‌خاطر تکاملی است که استکبار آن را نمی‌خواهد.

 

سردار مسلمی اذعان کرد: امروز جبهه استکبار با انواع ترفندها و توطئه ها در صدد زدن اساس انقلاب اسلامی همان اسلام است تا با ایجاد ناامیدی بین ملت شریف ایران عزیز این صفوف مستحکم بین اقشار مختلف را بشکند، ما وظیفه داریم در هر جایگاهی از این انقلاب حمایت کنیم.

 

وی به منویات رهبری در بحث جهادتبیین اشاره کرد و خاطرنشان شد: باید مسیر جهاد تبیین را در پیش گرفته و اجازه ندهیم دشمنان انقلاب با جنگ رسانه ای دستاوردهای انقلاب را وارونه جلوه دهند.

کد خبر 1173144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha