لزوم تبیین سبک زندگی شهدا توسط اصحاب رسانه و هنرمندان متعهد و انقلابی

عبدالله زاده گفت: اصحاب رسانه و هنرمندان متعهد و انقلابی می توانند با تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر به تبیین سبک زندگی شهدا به عنوان بهترین الگو و شاخص برای زندگی مومنانه و سعادت در دنیا و آخرت در جامعه بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسن عبدالله زاده»، امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) در دیدار با خانواده شهدای روحانی استان فارس گفت: برای برخورداری از زندگی مومنانه، سبک زندگی شهدا بهترین الگو و شاخص است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس افزود: دیدار مستمر با خانواده های شهدا و ایثارگران و تلاش برای پیگیری امور و حل مشکلات آنها از وظایف اصلی مسئولان و مدیران به شمار می رود.

وی اضافه کرد: عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون حماسه آفرینی شهداست و یکی از رسالت های دست اندرکاران دستگاه های فرهنگی و هنری، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه و به ویژه برای نسل نوجوان و جوان کشور است.

عبدالله زاده تاکید کرد: اصحاب رسانه و هنرمندان متعهد و انقلابی می توانند با تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر، به تبیین سبک زندگی شهدا به عنوان بهترین الگو و شاخص برای زندگی مومنانه و سعادت در دنیا و آخرت در جامعه بپردازند.

حجت الاسلام «بهرامی نسب»، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس نیز در این دیدار گفت: شهدای روحانیون و طلاب در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارند و کنگره ملی «چهار هزار شهید روحانی» با هدف پاسداشت یاد و خاطره این شهدای والا مقام و تکریم خانواده آنها به میزبانی شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 1173156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha