بیماران تالاسمی اندیمشک نیاز به حمایت جدی و مستمر دارند

صفرزاده با بیان اینکه بیماران تالاسمی نیاز به حمایت جدی و مستمر دارند گفت: متأسفانه تاکنون اقدام مثبتی برای حمایت از انجمن تالاسمی اندیمشک صورت نگرفته و انتظار می‌رود مسئولان بتوانند به وعده‌های خود عمل کنند.

«علی صفرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران تالاسمی اندیمشک با عنوان «آتلا» به عنوان یک مؤسسه مردم نهاد در راستای کمک‌های انسان‌دوستانه و خداپسندانه جهت امیدبخشی به این بیماران و پیشگیری از جنین ناقل تالاسمی فعالیت می‌کند.

 

مدیرعامل انجمن تالاسمی اندیمشک با اشاره یه اینکه این انجمن از لحاظ تأمین منابع مالی و هزینه‌های اداری و تشکیلاتی، تنها با کمک‌های مردمی اداره شده و هیچگونه بودجه دولتی در اختیار ندارد افزود: تمامی کمک‌های نقدی خیرین به این انجمن، صرف هزینه اردوهای تفریحی و زیارتی، برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی، برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص بیماری تالاسمی و همچنین هزینه‌های سنگین درمان بیماران خواهد شد.

 

وی ضمن گرامیداشت روز جهانی تالاسمی اذعان کرد: این روز فرصتی جهت آشنایی و معرفی بیشتر و بهتر بیماری تالاسمی به اقشار مختلف جامعه به ویژه مسئولان است.

 

صفرزاده تصریح کرد: همایش روز جهانی تالاسمی امروز (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت) ساعت ۱۶:۳۰ در سالن اجتماعات شهید قاسم‌زاده اندیمشک به منظور بیان مطالبات و خواسته‌های این بیماران و کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بیماران تالاسمی نیاز به حمایت جدی و مستمر دارند خاطر نشان کرد: متأسفانه تاکنون اقدام مثبتی برای حمایت از انجمن تالاسمی اندیمشک صورت نگرفته و انتظار می‌رود مسئولان بتوانند به وعده‌های خود عمل کنند چرا که این بیماران نیاز به شعار ندارند.

 

کد خبر 1173185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha