آغاز به کار  رزمایش جهادگران فاطمی در ۱۹ نقطه  سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: همزمان با دومین روز از هفته بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی در ۱۹ نقطه استان آغاز به کار کرد.

«سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: رزمایش جهادگران فاطمی  همزمان با دومین روز از هفته بسیج سازندگی در ۱۹ نقطه استان در شهرستان های سیستان و بلوچستان آغاز به کارکرد.

 

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: این رزمایش برنامه محوری سازمان در شهرستان زاهدان و در شهرستان دیگر است که با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان استانی و شهرستانی اجرا شد.

 

وی بیان کرد: در این رزمایش بیش از ۴۵۰ گروه جهادی خواهر و برادر در عرصه های مختلف خدمت رسانی، عرصه های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی،  بهداشت و درمان بناست خدماتی را به مردم ارائه می دهند.

 

این مسئول اظهار داشت: جهادگران بسیجی بیشتر در مناطق حاشیه شهرها و مناطق روستایی فعالیت خواهند داشت که محله های هدف که قرار است به آنها خدمت رسانی شود  از قبل توسط گروه های جهادی شناسایی شده اند و بناست بعد از اجرای رزمایش انشاالله  جهادگران خدمات بی منت خود را به محرومین و نیازمندان ارائه دهند

کد خبر 1173234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha