فراخوان اولین هنرواره استانی سرود و آهنگ های انقلابی با عنوان «هوای بهار» منتشر شد

بحرالعلومی از انتشار فراخوان اولین هنرواره استانی سرود و آهنگ های انقلابی با عنوان «هوای بهار» خبر داد و گفت: این هنرواره با هدف حضور نوجوانان و جوانان با ابزار هنر در صحنه انقلاب اسلامی است.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان اولین هنرواره استانی سرود و آهنگ های انقلابی با عنوان «هوای بهار» منتشر شد و این هنرواره با هدف حضور نوجوانان و جوانان با ابزار هنر در صحنه انقلاب اسلامی است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: آسیب های اجتماعی، نشاط اجتماعی و امید آفرینی، ارزش ها و باورهای دینی و اسلامی، وحدت، همبستگی و همدلی، تحکیم و تقویت بنیان خانواده، سبک زندگی اسلامی ایران، جوانان و گام دوم انقلاب اسلامی، شهدا، دفاع و مقاومت، مساجد، پایگاه های مردمی و ارزشی و آئین های وحدت بخش بومی و محلی از جمله محورها و موضوعات هنرواره است.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی گروه های موسیقی و سرود در همه شهرستان ها می توانند در این هنرواره شرکت کنند، افزود: هیچ محدودیت سنی برای برادران و خواهران گروه های شرکت کننده وجود ندارد و علاقمندان می توانند اجرای خود را در زمان بندی 5 الی 10 دقیقه به دبیرخانه هنرواره ارسال کنند.

 

بحرالعلومی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به این هنرواره 15 خرداد ماه است و اختتامیه این هنرواره 26 و 27 خردادماه در تالار حافظ شهر گرمی برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09144525118 ارسال کنند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: به گروه های سرود و سروده های برگزیده هیئت داوران جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

بحرالعلومی بیان کرد: این طرح فرهنگی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمی و شورای اسلامی شهر و شهرداری گرمی با مشارکت موسسه فرهنگی و هنری خوشنگار گرمی اجرا می شود.

کد خبر 1173270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha