معلم جامعه را از جهالت به نور هدایت می کند

امام جمعه دهلران گفت: قلم و گفتار در بیان مقام معلم قاصر است چون معلم جامعه را از جهالت به نور هدایت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری در ائین گرامیداشت معلمان نمونه، اظهار کرد: معلمان در جامعه ما از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار  هستند و خوشبختانه در نظام اسلامی معلمين  جایگاه خودشان‌  رسیدند.

 

وی افزود : نقش موثر و مهم معلمين در دوران دفاع مقدس ستودنی بود و امروز فرهنگیان  در جبهه‌ فرهنگی کشور در مقابل هجمه های دشمنان  همچون دوران دفاع مقدی در عرصه تعلیم و تربیت سنگ تمام گذاشته است.

 

امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه امروز معلمين در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند، یادآور شد:  امروز شاهد آن هستیم که رسانه های معاند مطالبات معلمین موج سواری می‌کنند و به دنبال ایجاد مشکل  هستند و باید فرهنگیان مراقب ترفند دشمنان باشند و مطالبات خود را در چارچوب قانون دنبال کنند.

 

موسوی به اقدامات دولت در حوزه های مختلف در شرايط تحریم اشاره کرد و گفت: امروز شخص رئیس جمهور بدون توجه به حاشیه ها در حال خدمت به مردم است به طوری که بدهی های کشور در سايه سکوت پرداخت‌  می‌کنند.

 

امام جمعه دهلران خواستار توجه به توسعه فضاهای آموزشی و امکانات در مدارس شهر دهلران و بخش ها شد و از وزیر آموزش و پرورش خواستار استفاده از نیروهای فرهیخته فرهنگی استان در مسئولیت های مختلف در وزارتخانه شد.

کد خبر 1173285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha