فعالان قرآنی کانون فاطمه معصومه (س) در روستای چم کاکا تجلیل شدند

رحيمی گفت: از فعالان کانون فرهنگی هنری «فاطمه معصومه (س)» مسجد جامع روستای چم کاکا که در ماه مبارک رمضان در همه برنامه های قرآنی حضور داشتند تجلیل شد.

«زهرا رحيمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری «فاطمه معصومه (س)» مسجد جامع روستای چم کاکا که در همه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان حضور داشتند تجلیل شدند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «فاطمه معصومه (س)» مسجد جامع روستای چم کاکا ادامه داد: قرآن معجزه جاوید و چراغ راه بشر و از مهمترین مقوله‌ های جامعه اسلامی است که باید بیش از این بدان توجه شود.

 

وی با اشاره به نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مقابله با هجمه‌ فرهنگی دشمنان گفت: حضور جوانان در فضاهای مسجدی و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی بهترین شیوه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

رحيمی افزود: هر اندازه مساجد پررونق باشند به همان اندازه آسیب های اجتماعی کم و فضایل اخلاقی و شئونات اسلامی و دینی در جامعه تجلی بیشتری پیدا خواهد کرد. 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «فاطمه معصومه (س)» مسجد جامع روستای چم کاکا ادامه داد: هرچند در زمینه فعالیت‌های قرآنی کار‌ها و اقدامات شایان ذکری در کانون «فاطمه معصومه (س)» چم کاکا انجام شده، اما دامنه تفسیر و تبیین قرآن در جامعه زیاد است و هرچه در این دریایی عظیم معرفت الهی کار انجام شود باز هم نیاز به فعالیت در جامعه دیده می‌شود.

 

خاطرنشان می شود: در این برنامه که با حضور اهالی مسجد، امام جماعت و نمازگزاران برگزار شد، از فعالان مسجدی که در طول ماه مبارک رمضان در این کانون فرهنگی هنری فعالیت داشتند با اهدای جایزه قدردانی شد.

 

کد خبر 1173324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha