سازمان تعزیرات ۱۷۰ هزار بازرسی را از طریق نیروهای سازمانی انجام داده است

یوزباشی در خصوص پرونده های تشکیل شده برای تخلفات کالاهای اساسی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی حدود ۱۷۰ هزار بازرسی را از طریق نیروهای سازمانی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید احد یوزباشی، مدیرکل حقوقی و نظارت قضایی سازمان تعزیرات حکومتی شب گذشته (یکشنبه 18 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره اینکه از ابتدای سال چه تعداد پرونده در حوزه اصناف و اتحادیه ها در خصوص تخلفات کالاهای اساسی تشکیل شده است، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی حدود ۱۷۰ هزار بازرسی را از طریق نیروهای سازمانی انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه اکنون روسای شعب و کارآموزانی به کار گرفته شده اند، گفت: همکارانمان را با رعایت قواعد سازمانی تبدیل به وضعیت کرده‌ایم تا به عنوان رئیس شعبه سیار خودشان در بازار حضور داشته باشند و نظارت داشته باشند .

 

یوزباشی با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی پرونده ها را در اختیار می‌گیرد، گفت: متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها ۲۱ روز است یعنی اگر پرونده ای به سازمان تعزیرات حکومتی بیاید متوسط زمان رسیدگی و صدور حکم ۲۱ روز است.

 

مدیرکل حقوقی و نظارت قضایی سازمان تعزیرات حکومتی در این باره که آیا مجازات ها بازدارنده است، گفت: مجازات ها بازدارنده نیست ولی بحث برخورد شدید و قانونی تعزیرات حکومتی با تخلفات برخورد شدید است.مجازات دو تا پنج برابر میزان گرانفروشی است. با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه پیشنهاد شد تا جرایم افزایش پیدا کند.

کد خبر 1173381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha