اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سازندگی در طبس

سرهنگ خبازی گفت: طی هفته بسیج سازندگی بیش از یکصد عنوان برنامه با حضور ۹۰ گروه جهادی در شهرستان طبس اجرا می شود.

سرهنگ «علی خبازی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: بسیج سازندگی در 22 سال با هدف کمک به آبادانی و پیشرفت و توسعه کشور و کمک به محرومین راه اندازی شد.

 

فرمانده سپاه طبس با بیان اینکه 180 گروه جهادی در شهرستان طبس شناسنامه دار هستند، افزود: این گروه های جهادی در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی را در زمینه کارهای جهادی از جمله افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد طبس، رزمایش کمک های مومنانه، کمک به کنترل بیماری کرونا در شهرستان، تهیه و توزیع 200 تُن نهاده های دامی در سطح شهرستان با قیمت مناسب و اجرای پویش شهر پاک انجام داده اند.

 

وی در ادامه بیان کرد: طی سال گذشته بحث اعطای وام اشتغال زایی قرض الحسنه به مبلغ چهار میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت و قرار است یک سری خدمات دیگر در سال جاری هم توسط گروه های جهادی صورت گیرد.

 

سرهنگ خبازی با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی در طبس عنوان داشت: در شهرستان طبس همزمان با سراسر کشور رزمایش جهادگران فاطمی آغاز شده است و در این شهرستان طی هفته بسیج سازندگی حدود 90 گروه جهادی ارائه فعالیت خواهند داشت.

 

فرمانده سپاه طبس با بیان اينکه بیش از یکصد عنوان برنامه طی هفته بسیج سازندگی در طبس اجرا می شود، گفت: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی، انجام پروژه های عمرانی و مرمت منازل محرومین، ویزیت رایگان گروه های پزشکی در مناطق محروم، کمک به جمع آوری محصولات کشاورزی، شروع پروژه آبرسانی خط لوله کوثر و احداث مسکن محرومین در بخش دستگردان، لایروبی قنوات روستای دهنو و قائمیه و احداث کانال های آبی روستای حلوان از جمله مهم ترین برنامه های هفته بسیج سازندگی است.

کد خبر 1173413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha