لزوم حفظ مبانی انقلاب و ارزش‌های اسلامی در جامعه

یزدانی‌پور با بیان اینکه این روزها نفوذ دست‌های پنهان با بسط دادن شرایط بد اقتصادی و گرانی، سعی در تضعیف مبانی انقلاب اسلامی دارند گفت: امروزه حفظ مبانی انقلاب و ارزش‌های اسلامی در جامعه یکی از ضروریات نظام اسلامی است.

«محمدرضا یزدانی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برگزاری نشستی با عنوان «بصیرت انقلابی در راستای مطالبه‌گری آگاهانه» خبر داد و اظهار کرد: امروزه حفظ مبانی انقلاب و ارزش‌های اسلامی در جامعه یکی از ضروریات نظام اسلامی است.

 

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه اندیمشک افزود: در طول سال‌های سپری شده از انقلاب، دشمنان ایران اسلامی همواره در راستای نشر ناامنی و ناامیدی در جامعه تلاش داشته‌اند تا مردم که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند را از مبانی عقیدتی و ارزشی انقلاب جدا کنند.

 

وی اذعان کرد: این روزها نیز نفوذ دست‌های پنهان با بسط دادن شرایط بد اقتصادی و گرانی، سعی در تضعیف مبانی انقلاب اسلامی دارند.

 

یزدانی‌پور با اشاره به فضاهای مناسب جهت مطرح کردن مطالبات برای اقشار جامعه بر اساس بصیرت و بینش آگاهانه تصریح کرد: باید مراقب باشیم که مطالبه به حق و بر اساس بینش کافی از موضوعات و از مبادی درست باشد چرا که هرگونه مطالبه‌گری بدون آگاهی، ما را در صف دشمن قرار خواهد داد.

 

وی به بیان مطالبی پیرامون شرایط خشکسالی در سدهای خوزستان از جمله حوضه سد کرخه پرداخت و خاطر نشان کرد: همه همکاران ما در مجموعه سد و نیروگاه کرخه باید برای مدیریت خشکسالی در روزهای آتی همدوش با دیگر دستگاه‌های متولی حضور داشته باشند تا بتوانیم در شرایط خشکسالی این حوضه را مدیریت کنیم.

 

کد خبر 1173429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha