حضور ۳ روزه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در گلستان/ شب فرهنگی گلستان برگزار می شود

منتظری گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به منظور دیدن تصویر روشن تری از وضعیت فرهنگی استان ها، (۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت) به گلستان سفر می کنند.

«غلامرضا منتظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به منظور دیدن تصویر روشن تری از وضعیت فرهنگی استان ها، به استان ها سفر می کنند که از (29 تا 31 اردیبهشت) در گلستان حضور می یابند.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گرگان و آق قلا افزود: اعضای این کمیسیون تا کنون به استان های خراسان رضوی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری سفر کرده و حالا نوبت به استان گلستان رسیده است.

 

وی، آشنایی با ظرفیت ها، چالش ها و نیازهای اساسی استان ها، رصد و آشنایی بهتر با سیمای فرهنگی استان ها و موارد مرتبط با شرح و حدود وظایف کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را از اهداف سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برشمرد.

 

منتظری با اشاره به برنامه های اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان، گفت: حضور و ادای احترام به شهدای گمنام در تپه نورالشهدا و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های فرهنگ، هنر، رسانه، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، تشکل های دینی و مذهبی و حضور در مراسم نکوداشت مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن و تجلیل از نخبگان و چهره های تاثیرگذار از جمله برنامه های سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان است.

 

وی اظهارداشت: نشست با جوانان و بیان مطالبات فرهنگی آنها، شب فرهنگی گلستان، بازدید از میراث های کهن استان و بازدیدهای اولویت دار از نیازهای زیرساختی و توسعه ای از دیگر برنامه های اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به گلستان است.

 

کد خبر 1173431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha