بهزیستی فارس یکی از موفق ترین سازمان هاست

محبی پور گفت: بدون پشتوانه مردمی کاری پیش نمی رود و بهزیستی فارس یکی از موفق ترین سازمان هاست که با کمک مردم و مسئولان اهداف مطلوبی را در جامعه به ثمر می نشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل محبی پور»، امروز (دوشنبه 19 اردیبهشت) در نشست خبری «مدیران پاسخگو» که با حضور مدیرکل بهزیستی فارس در استانداری فارس برگزار شد، گفت: مسیر طی شده نطام جمهوری اسلامی روشن است و خروجی کار با نگاهی به اقدامات گذشته و بیان آنچه که در آینده قرار است اتفاق بیفتدف مشخص می شود.

معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استانداری فارس افزود: اقدامات قبل و بعدی مسئولان موجب ارائه بهتر خدمت رسانی به مردم خواهد شد و مسئولان قابلیت اجرای طرح ها را برای بهبود و رسیدن به هدف برای مردم باید مشخص کنند و پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: چرایی و چگونگی رسیدن به اهداف باید مورد توجه تمامی مدیران قرار داشته باشد و اینکه وضعیت بهزیستی استان به چه صورت است باید به مردم اطلاع رسانی شود.

محبی پور تاکید کرد: استان فارس، زبانزد خاص و عام است و چیزی که امروزه باعث شده نتوانند از ما دل بکنندريال رابطه مهمان دوستی و رابطه محبت بین ماست و استان فارسی ها در حوادثی مانند حادثه تلخ سیل نوع دوستی خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: بدون پشتوانه مردمی کاری پیش نمی رود و بهزیستی فارس یکی از موفق ترین سازمان هاست که با کمک مردم و مسئولان اهداف مطلوبی را در جامعه به ثمر می نشاند.

محبی پور گفت: بخشی از جمعیت ما دچار مشکلاتی هستند و باید زمینه اشتغال برای افراد معلول و تحت نظر بهزیستی ایجاد شود و با دید وسیع تر و برنامه ریزی های بهتر و مستمر باید به نحو شایسته ای به خدمت رسانی بپردازیم.

کد خبر 1173532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha