حضور پرشور بسیجیان استان فارس در رزمایش «جهادگران فاطمی»

سردار بوعلی گفت: حضور پرشور بسیجیان استان فارس در رزمایش «جهادگران فاطمی» قابل تقدیر است و روحیه بسیجی و جهادی مهم ترین مولفه کسب موفقیت در ماموریت ها به شمار می رود و موجب سربلندی و سرافرازی جوانان جهادگر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (دوشنبه 19 اردیبهشت) در دیدار با گروه های جهادی بسیج شهرستان پاسارگاد و بازدید از نحوه اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی» گفت: در عرصه پیشرفت و محرومیت زدایی شاهد طلایه داری، بسیج سازندگی هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: گروه های جهادی بسیج در تمام عرصه های موردنیاز کشور همواره برای کمک به مردم پیشقدم هستند و بسیج عرصه ای برای پرورش نسل مومن و انقلابی است.

وی اضافه کرد: برای معنویت افزایی و بصیرت افزایی نسل جوان، بسیج عرصه مطلوبی فراهم کرده و شهرستان پاسارگاد که مهد پرورش ۱۲۰ شهید والامقام است، امروز در عرصه رزمایش «جهادگران فاطمی» به میدان آمده است و شاهد تلاش خستگی جوانان با اخلاص این خطه در قالب گروه های جهادی بسیج و خدمت رسانی به مردم و اقشار محروم هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با ااشره به برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» در استان فارس عنوان کرد: این رزمایش همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی و با حضور گروه های جهادی در سراسر استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ۷۵ گروه جهادی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی سلامت، کشاورزی و واکسیناسیون دام و طیور در شهرستان پاسارگاد به اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی» می پردازند.

سردار بوعلی تصریح کرد: حضور پرشور بسیجیان استان فارس در رزمایش «جهادگران فاطمی» قابل تقدیر است و روحیه بسیجی و جهادی مهم ترین مولفه کسب موفقیت در ماموریت ها به شمار می رود و موجب سربلندی و سرافرازی جوانان جهادگر شده است.

کد خبر 1173569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha