جهاد تبیین، جهاد کبیر و مقابله با تحریف دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه جهاد تبیین، جهاد کبیر و مقابله با تحریف دشمن است، گفت: ناامیدی و مأیوس کردن مردم از نظام و انقلاب و اسلام راهکار دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی بر علیه ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین« الله نور کریمی تبار»، صبح امروز(۱۹ اردیبهشت) در آئین اختتامیه جشنواره علامه حلی و افتتاحیه دبیرخانه جهاد تبیین در استان ایلام، اظهار کرد:  در واقعه غدیر، خواص جامعه برای احقاق حق خود کوتاهی کردند و چون خواص سکوت کردند خواص باطل مدیریت را در دست گرفتند و قشر خاکستری هم تبعیت کردند و نه تنها امام به حق بودنِ امیرالمؤمنین(ع) ممنوع شد بلکه ذکر فضائل ایشان هم ممنوع شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ادامه دارد، یادآور شد: دشمن که در جنگ سخت با شکست مواجه شد، به جنگ نرم روی آورد، مهم ترین مؤلفه جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است و دشمن در جنگ شناختی به گونه ای عمل می کند که رفتار جامعه ما را آن گونه تغییر دهند که آنها می خواهند.

وی با بیان اینکه مهم ترین موضوعی که دشمن در این زمینه پیگیری می کند، ناامیدی و مأیوس کردن مردم از نظام و انقلاب و اسلام است، تصریح کرد: هیچ قوم و ملتی به قوی بودن خودش، احساس ضعف و شرمساری نمی کند و امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی در طول تاریخ نظیر نداشته به گونه ای که اکنون در آب های آزاد بین المللی نقش آفرینی می کنیم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه کشوری که در دوران جنگ نیازمند سیم خاردار بود، امروز توانسته به قدرت موشک های نقطه زن دست پیدا کند و این یک افتخار بزرگ در عرصه داخلی است، گفت: جهاد تبیین، جهاد کبیر و یک جنگ فرهنگی در مقابل دشمن است و نیاز داریم تحریف دشمن را تبیین کنیم.

 

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد:  امروز دشمن با ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی و گوشی های همراه  به دورن خانه های ما نفوئذ پیدا کرده است و در تلاش است که افکار نسل جوان ما را مهندسی کند، باید تلاش کنیم محاصره درون خانواده ها را بشکنیم و اگر تلاش نکنیم، دشمن شرایط را به نفع خود تغییر خواهد داد و فضا را در دست خواهد گرفت.

کد خبر 1173613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha