بهترین راه گسترش وحدت و انسجام قرآن کریم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بهترین راه گسترش وحدت و انسجام توجه بیشتر به قرآن کریم و تلاش برای نشر فعالیت‌های قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در مراسم تجلیل از فعالین قرآنی استان که در دارالقران اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان و با حضور فعالین قرآنی، قاریان و حافظان برتر استان برگزار  شد، با اشاره به اینکه استان کردستان یک استان تلفیقی است، اظهار کرد: بهترین راه گسترش وحدت و انسجام را توجه بیشتر به قرآن کریم و تلاش برای نشر فعالیت‌های قرآنی دانست.

 

 

وی کثرت خانه قرآنی شهری و روستایی و مؤسسات قرآنی در استان کردستان را نشانه بارز عرق و علقه مردم استان به کتاب آسمانی ما مسلمانان دانست ‌و به حمایت بیشتر از حفاظ و قاریان تاکید ویژه کرد.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان ضمن اشاره به اینکه در هر جایی اعم از شهر و روستا، خانه و مدرسه فرهنگ قرآنی سیطره پیدا کند بدون تردید آسیب‌ها کمتر و شکوفایی بیشتر خواهد بود، گفت: رسالت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین شبکه تربیتی در نشر فرهنگ متعالی قرآنی بسیار مهم و اثر بخش و قابل تامل است.

 

 

وی اذعان کرد: بهترین وزیبنده‌ترین درسها و نکات تربیتی نهفته در آیات روح بخش کلام الله مجید است پس ضروری است تا در دل تعلیم و تربیت اساس تربیت قرآنی مد نظر باشد.

 

 

در ادامه جلسه فعالین قرآنی نیز درباره توسعه برنامه‌های قرآنی، حمایت از قرآنیان و مشکلات جامعه قرآنی مطالبی را عنوان کردند.

 

 

در پایان از چهره‌های شاخص قرآنی استان کردستان تجلیل شد.

کد خبر 1173645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha