دیدار با بیش از ۳ هزار شهروند البرزی با مدیران قضایی استان البرز انجام شد

فاضلی هریکندی با اشاره به اهمیت دیدارهای چهره به چهره با صاحبان پرونده های قضایی در دادگستری استان البرز گفت: بیش از ۳ هزار نفر از شهروندان البرزی با مدیرکل دادگستری استان در ماه مبارک رمضان دیدار چهره به چهره داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» در جمع خبرنگاران در خصوص دیدارهای چهره به چهره با صاحبان پرونده های قضایی در دادگستری استان البرز گفت: بیش از ۳ هزار نفر از شهروندان البرزی با مدیرکل دادگستری استان در ماه مبارک رمضان دیدار چهره به چهره داشتند. 

 

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: مردم به عنوان سرمایه اجتماعی همواره مورد توجه هستند به همین منظور طی نشست مشترک شورای عالی قوه قضایی با شورای استان ها نسبت به ارتباط بی واسطه با مردم تأکید شد.

 

به گفته وی، بنابر برنامه ریزی متداوم و منظمی که با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز انجام شد مبنی بر دیدار جهره به چهره به صورت هفتگی پس از نماز مغرب و عشاء انجام شد.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: هدف از این دیدارهای چهره به چهره بررسی و پیگیری مطالبات مردمی با هدف تسریع در حل مشکلات و پرونده های کیفری و حقوقی است. 

 

کد خبر 1173673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha