جامعه روحانیت کردستان سهم قابل توجهی در تقدیم شهدا داشته‌اند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جامعه روحانیت استان کردستان سهم قابل توجهی در تقدیم شهدا در راه اسلام و انقلاب داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان عصر امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه در کنگره شهدای روحانی استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات سپاه و همه مسئولان برای برگزاری این مراسم اظهار داشت: 4 هزار و 500 شهید روحانی جانشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

 

 

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت استان کردستان نیز سهم قابل توجهی در تقدیم شهدا در راه اسلام و انقلاب داشته‌اند، افزود: خانواده شهدا نیز در این راستا ایثارگرانه مقاومت کردند.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: روحانیون تجلی ایمان به خدا هستند، و جهاد، ایثار و شهادت‌طلبی از جمله ویژگی‌های بارز این عزیزان است.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید براینکه شهدا با نفس و مال خود در راه حق جهاد کرده‌اند اذعان کرد: روحانیون به خاطر سرزنش سرزنش‌کنندگان از عرصه بیرون نرفته و در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب محکم در صحنه ایستاده‌اند.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به هجمه‌هایی که علیه جامعه روحانیون وجود دارد گریزی زد و افزود: برخی افراد افکار نادرست به جامعه القا کرده و اگر یک روحانی در دفاع از اسلام و انقلاب موضع شایسته‌ای می‌گیرد او را تقبیح و تخریبش می‌کنند ولی افرادی را که از مال حرام علیه کشور استفاده می‌کنند،  مزدور نمی‌دانند.

 

 

وی تصریح کرد: بهشت پیش‌ روی روحانیون و نصرت الهی شامل آنان می‌شود چرا که در مسیر دفاع از اسلام و حق حرکت می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: امیدواریم همه مسئولان توفیق خدمتگزاری به مردم را داشته باشند چراکه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بزرگترین عبادت است.

کد خبر 1173680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha