مشارکت مرکز افق  امامزاده سید ابراهیم زنجان در آزادسازی زندانیان

 حجت الاسلام موسوی از مشارکت مرکز افق امامزاده سید ابراهیم ع زنجان در آزادسازی زندانیان خبر داد و گفت: از این محل ۴ زندانی آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: یکی از طرح های بسیار خوب اوقاف در  راستای کمک به زندانیان و اجرای نیات واقفین نیک اندیش، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان است.

 


حجت الاسلام موسی موسوی تصریح کرد: امروز افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط بد اقتصادی و یا هر علت غیر عمد دیگر به زندان افتاده اند و به علت ناتوانی از پرداخت جریمه و یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.

 


وی در ادامه از مشارکت ۴۵ میلیون تومانی مرکز افق امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در آزادی ۴ زندانی غیر عمد خبر داد و اضافه کرد: آزادی مستقیم زندانی به مبلغ با تامین  ۲۰ میلیون تومان، مشارکت در آزادی یک زندانی به مبلغ  بیش از ۵ میلیون تومان از جمله این اقدامات بوده است.

 


موسوی گفت: مشارکت در آزادی یک زندانی به مبلغ ۱۱ میلیون تومان و پرداخت بدهی یک زندانی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان نیز از دیگر اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.

 


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه زنجان با بیان اینکه آزاد سازی زندانیان از طریق بهره گیری از ظرفیت مشارکت های مردمی و درآمدهای موقوفات با نیات خیر  به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود:هدف از این کار  استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه و موقوفات در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

کد خبر 1173685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha