اجرای پویش پرچم افتخار

حجت الاسلام محمد کرمی گفت: پویش پرچم افتخار در برابر هجمه های سنگین رسانه ای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاه کردن پرچم اجرا می شود.

حجت الاسلام «محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: پویش پرچم افتخار در برابر هجمه های سنگین رسانه ای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاه کردن پرچم اجرا می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قلعه گنج افزود: به منظور تقویت مبانی اندیشه ای سیاسی جامعه‌‌ و هویت بخشی اجرا می شود.

 

وی ابراز کرد: حرکات شبکه های معاند، حرکتی بس ناپسند بود که اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با ایده یکی از جوانان انقلابی این پویش را راه اندازی کرد.

 

حجت الاسلام کرمی با اشاره به این که با طراحی  پویش پرچم، موجی از افتخار به پرچم و  نشاط در بین مردم به راه می افتد، بیان کرد: این پویش با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی، تقویت روحیه امید آفرینی و نشاط اجتماعی با مشارکت مردم  برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قلعه گنج در تشریح نحوه شرکت در این پویش، اظهار کرد: علاقمندان به شرکت می بایست کلیپ کوتاهی با موضوع پرچم جمهوری اسلامی ایران تولید کرده و سپس به شماره 09133499746 در واتس آپ ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: آخرین مهلت شرکت در پویش پرچم افتخار، ۲۴ اردیبهشت ماه است و تنها آثاری در بخش رقابتی این پویش شرکت می کنند که تا پایان این مهلت ارسال شده باشند.

 

حجت الاسلام کرمی در خاتمه با بیان این مطلب که به نفرات برتر این پویش جوایز نفیسی اهدا می شود، عنوان کرد: به ۵ کلیپ برتر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود.

کد خبر 1173699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha