تولید آثار هنری فاخر نیازمند حمایت بخش خصوصی و دولتی از هنرمندان است

سید حسام الدین حسینی گفت: امروز بهترین فرصت برای سرمایه گذاری بر روی آثار هنرمندان است و برای این مهم باید بخش خصوصی و دولتی به کمک آنها بیاید تا هنرمندان آثار فاخر و ارزشمندی تولید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۲ اردیبهشت ماه «سید حسام الدین حسینی» در آئین نکوداشت مفاخر جنوب کرمان در شهرستان فاریاب، ضمن خیر مقدم، گفت: امروز خرسندیم که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان زمینه ای را فراهم کرد تا با افتخار میزبان این برنامه باشیم.

 
سرپرست فرمانداری فاریاب ابراز کرد: آثار هنرمندان باید به گونه ای باشد که سال ها و قرن ها از آنها به عنوان آثار فاخر یاد شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هنر می تواند نام و افکار هنرمند را ماندگار کند بنابراین نظام، حاکمیت و دولت باید از آثار فاخر هنرمندان حمایت کنند و ما نیز در مجموعه فرمانداری آمادگی لازم برای حمایت از هنرمندان شهرستان را داریم.
 
حسینی اظهار کرد: امروز بهترین فرصت برای سرمایه گذاری بر روی آثار هنرمندان است و برای این مهم باید بخش خصوصی و دولتی به کمک آنها بیایند تا هنرمندان آثار فاخر و ارزشمندی تولید کنند.
 
سرپرست فرمانداری فاریاب خاطرنشان کرد: اگر هنر کتابت و شعر با مباحث فطری ما در مبارزه با ظلم، آرمان خواهی، صلح و دوستی تلفیق پیدا کند آثار ماندگار تری خلق می شود.
 
وی در خاتمه کتاب آن ۲۳ نفر را از آثار فاخر برشمرد و گفت: در این کتاب احمد یوسف زاده به خوبی وقایع اسارت آن ۲۳ رزمنده دفاع مقدس را به تصویر کشیده است که همین امر موجب ماندگاری این اثر شد. 
کد خبر 1173712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha