قیمت جدید نان فانتزی در خوزستان تعیین شد/مدیران کم کار باید در مقابل قانون پاسخگو باشند

فتوحی با اشاره به ابلاغ قیمت جدید نان فانتزی از فردا صبح، خواهان نظارت و کنترل دقیق دستگاه‌های مربوطه بر عملکرد واحدهای پخت نان فانتزی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آقارضا فتوحی» شامگاه (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت) در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: همه مدیران و مسئولان باید به وظیفه اصلی خود عمل کنند تا بیش از این درگیر مشکلات نشویم و مدیران کم کار باید در مقابل قانون پاسخگو باشند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به موضوع تعیین قیمت نان فانتزی در استان بر اساس آزادسازی قیمت آرد در این بخش افزود: برای تعیین قیمت نان فانتزی جلسات متعددی با حضور دستگاه‌های مربوطه و اتحادیه ها برگزار شده و تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا قیمتی که تعیین می‌شود، به اصناف و مردم فشاری وارد نکند.

 

وی اضافه کرد: هر کدام از نانوایی‌ها در سراسر استان کم فروشی و یا تعطیل کند و یا خام فروشی آرد انجام دهد به صورت قاطع با آن برخورد می‌شود.

 

فتوحی ابراز کرد: قیمت جدید نان فانتزی  بر اساس آنالیز کمیته کارشناسی قیمت‌ها به صنوف ابلاغ می‌شود و اصناف موظف به اجرای این نرخ هستند.

 

وی تصریح کرد: در صورت تخلف هر یک از واحدها برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت و متخلفان به دادستانی معرفی می‌شوند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: از فردا قیمت جدید نان فانتزی ابلاغ می‌شود و گروه‌های مختلف از جمله فرمانداری‌ها و سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت وظیفه دارند که نظارت و کنترل  بر واحدهای پخت نان فانتزی را داشته باشند.

 

در ادامه این نشست، «امید جهان نژادیان» عنوان کرد: به هر میزانی که در سامانه جامع غله تعیین شده است، آرد در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار می گیرد.

 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اذعان کرد: وظیفه خدمات بازرگانی تامین کالا است که تلاش شده نیاز مصرف کنندگان تامین شود.

 

وی ادامه داد: در خصوص نظارت بر واحدهای خبازی با دستور معاونت اقتصادی استانداری خوزستان همه دستگاه‌های نظارتی ملزم بر نظارت بر نانواها برای پخت نان و جلوگیری از هر گونه تخلف هستند

 

جهان نژادیان خاطر نشان کرد: نانوایی‌ها موظف هستند ساعات پخت خود را بر روی تابلو نوشته و در معرض دید مردم نصب کنند.

 

«نصرالله جایمند» نیز در حاشیه این نشست گفت: کمیته کارشناسی دیروز با حضور دستگاه‌های مربوطه و اتحادیه نان حجیم برای قیمت‌گذاری نان فانتزی تشکیل و در نهایت با توجه به آزادسازی قیمت آرد در این بخش، قیمت جدید نان فانتزی در استان تعیین شد.

 

معاون اقتصاد و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه قیمت جدید نان فانتزی از فردا به واحدهای تولیدی ابلاغ می‌شود یاد آور شد: در نهایت مصوب شد که نان فانتزی ۱۱۰ گرمی به قیمت ۲۵ هزار ریال و نان ۱۵۰ گرم ۳۵ هزار ریال به فروش برسد؛ همچنین قیمت نان لواش آزاد پز نیز که آرد آن از سامانه غله دریافت می‌شود، ۲۵ هزار ریال تعیین شده است.

 

کد خبر 1173736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha