ائمه جماعات نقش کلیدی در مقابله به هجمه دشمنان دارند

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، با اشاره به نقش روحانیان در تعالی جامعه، گفت: ائمه جماعات نقش کلیدی در مقابله با هجمه دشمنان دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز (23 اسفند) در کارگاه مهارت های بیان تفسیر ویژه ائمه جماعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در ساری گفت: روحانیان در تمام دوران ها دارای مسئولیت خطیری بودند و هستند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به هجمه دشمنان، مسئولیت روحانیان سنگین تر و حساس تر شده است که به این مسئولیت باید عنایت ویژه ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: روحانیان در حال حاضر که تبلیغات دشمن، نرم تر و اهداف، غایتمندانه تر شده است، وظایف مهم و سنگین تری را باید ایفاء کنند.

 

وی اظهار کرد: روحانیان در 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و عرصه های دیگر، حضور چمشگیری داشتند و این حضور همچنان ادامه دارد.

 

این مسئول بیان کرد: اسلام، راه را برای مقابله با هجمه های دشمنان تبیین کرده است که بایستی از تعالیم ارزشمند قرآن بهره جست و با این کتاب مانوس تر شد.

 

وی اضافه کرد: باید به قرآن این اقیانوس ژرف و عمیق، وصل شویم و از این کتاب ارزشمند نهایت استفاده را ببریم که با اتصال به این اقیانوس بیکران، تمام توطئه های دشمنان خنثی می شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: انسان ها تشنه معارف الهی هستند که بایستی روحانیان به این مسئله توجه داشته باشند و با داشتن اطلاعات به روز و ظاهری آراسته به وظیفه خطیر خود به خوبی عمل کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خطاب به مفسران، اذعان کرد: نمی توانیم مفسر واقعی قرآن بود و مفسر باید تفسیر را متناسب صحبت کند و به مسیر تفسیر نیز توجه داشته باشد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 117376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha