لزوم توجه فرهنگیان به بحث بصیرت افزایی برای مقابله با هجمه های فرهنگی

صادقی گفت: امروز دشمنان به جنگ نرم و هجمه های فرهنگی روی آورده اند و فرهنگیان امروز وظیفه دارند تا در این جنگ نرم دست به روشن فکری و بصیرت افزایی بزنند و نسل جوان و نوجوان را از این هجمه ها دور نگه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمداسحاق صادقی» شامگاه (19 اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت هفته معلم در زیرکوه اظهار داشت: ما فرهنگیان باید به خود ببالیم که رسالت تعلیم و تربیت را برعهده داریم.

 

سرپرست آموزش و پرورش زیرکوه با بیان اینکه امروز چهار رسالت مهم بر عده معلمان قرار دارد، افزود: معلمان باید بحث توجه به جهاد تبیین، سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، درس ملی که مد نظر مقام معظم رهبری است را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی ایران ناامید شده اند، افزود: دشمنان امروز با جنگ تمام عیار نرم دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف هستند.

 

صادقی در ادامه بیان کرد: ما فرهنگیان امروز وظیفه داریم تا در این جنگ نرم در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان دست به روشن فکری و بصیرت افزایی بزنیم و با توطئه های آنان مقابله کنیم و نسل جوان و نوجوان را از این هجمه ها دور نگه داریم.

 

سرپرست آموزش و پرورش زیرکوه در پایان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا سبک زندگی غربی را بر جامعه ما تحمیل کنند و این وظیفه معلمان و فرهنگیان را سنگین تر می کند.

کد خبر 1173763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha