مدرسه شهید بهشتی مقام نخست نمایشگاه انقلاب گیلان را کسب کرد

هدایتی گفت: دبیرستان دخترانه دوره دوم شهید بهشتی بندر آستارا در دهمین دوره جشنواره استانی نمایشگاه انقلاب گیلان مقام نخست را کسب کرد.

«یوسف هدایتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: آیین تجلیل و قدردانی از برگزیدگان دهمین دوره نمایشگاه انقلاب با حضور محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان  و سایر مسئولین استانی در حسینیه شاهد رشت برگزار شد.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بندر آستارا با بیان‌اینکه در آیین تجلیل و قدردانی از برگزیدگان دهمین دوره نمایشگاه انقلاب مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان سخنرانی کرد، افزود: در آیین مذکور از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

 

وی از کسب رتبه نخست دبیرستان دخترانه دوره دوم شهید بهشتی بندر آستارا در دهمین دوره جشنواره استانی اتحادیه انجمن های انقلاب اسلامی دانش‌آموزان و نمایشگاه انقلاب گیلان خبر داد و تصریح‌کرد: در این آیین از برگزیدگان با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

 

هدایتی گفت: پیش از این دبیرستان دوره اول مدرسه سروش از آستارا مقام سوم نمایشگاه انقلاب پسران گیلان را کسب کرده بود که در آیینی از این دانش‌آموزان در مصلی رشت تجلیل شد.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بندر آستارا با اشاره به اینکه افزایش آگاهی نوجوانان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، ارتقاء روحیه امید، خودباوری و سوق دادن نوجوانان به شناخت نقش و جایگاه خود در نظام انقلاب اسلامی از جمله اهداف برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس بود، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های انقلاب گام مهمی در راستای تبیین ارزش‌ها و انتقال آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به نسل نوجوان و جوان کشور است.

 

هدایتی خاطرنشان‌کرد: ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در ۲۰ مدرسه بندر آستارا عضو انجمن اسلامی دانش‌آموزان بوده و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی انجام می‌دهند.

 

کد خبر 1173776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha