طرح سه‌شنبه‌های سلامت در مساجد منطقه ۱۳ کلید خورد

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح سه‌شنبه‌های سلامت مساجد خبر داد و گفت: این طرح به صورت مستمر در سه‌شنبه‌های هر هفته تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،«محمد هادی علی احمدی» ارتقا سطح سلامت شهروندان  و احیا و تقویت نقش مساجد را از اهداف این طرح  برشمرد و افزود: طرح سه شنبه های سلامت مساجد هر هفته در 12 مسجد محلات دوازده گانه منطقه وتا پایان سال در 46 مسجد منطقه نیز اجرا می شود .

 

شهردار منطقه ۱۳ در ادامه با اشاره به اینکه   این طرح پیش از نماز ظهر وعصر با برپایی میز خدمت ، مشاوره های روانشناسی،غربالگری فشارخون وقند و مشاوره تغذیه ای به صورت رایگان برای نمازگزاران  انجام می شود افزود : طرح سه شنبه های سلامت در نخستین  سه شنبه هفته سلامت در مساجد باب المراد ، اباعبدالله ،امام محمد تقی ،علی بن موسی الرضا و.. اجرایی خواهد شد .

 

علی احمدی در ادامه به برپایی گذر سلامت در هفته سلامت در بوستان پیروزی اشاره کرد وافزود : ایستگاه های چکاپ سلامتی شامل غربالگری فشار خون و قند خون، توانبخشی کودکان ، ویزیت پزشک و مشاوره مامایی، مشاوره و معاینه سرطان سینه با حضور پزشک متخصص و مشاوره فردی در این گذر از ساعت 30 :16 تا 20 به شهروندان خدمت ارائه می دهند

کد خبر 1173785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha