حرکت انقلابی یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت بسیج سازندگی است

دوستوندی، گفت: حرکت انقلابی یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت بسیج سازندگی است و در محور خدمات جهادی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کندکه امید است بتوان به کمک آن در راستای محرومیت زدایی عمل کرد.

فرزاد دوستوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  با اشاره به برنامه های سازمان بسیج سازندگی ،گفت: بعد از اینکه وزارت جهاد سازندگی منحل و با وزارت کشاورزی ادغام شد، رهبر معظم انقلاب فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی را در سال ۱۳۷۹ دادند و این شجره طیبه که همان جهادگران انقلابی می باشند؛ و اکنون ۲۱ سال از تشکیل بسیج سازندگی که در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به روستاها و مناطق محروم فعالیت دارند، می‌گذرد.

 

 

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات بسیج سازندگی استان افزود:در حال حاضر یک‌هزار و ۸۵۲ گروه جهادی شناسنامه‌دار و ثبت‌شده در استان  در حال فعالیت هستند  که در بخش فعالیت‌های عمرانی، آبرسانی به روستاها، احداث منازل نیازمند، خانه‌های بهداشت، ساخت مدرسه، راهسازی روستایی اقدامات خوبی در استان انجام گرفته است.

 

 

وی خاطر نشان کرد:دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی، دیدار با خانواده جهادگر آسمانی علیرضا عبدالهی کبابی و برگزاری اردوی جهادی توسط گروه قرارگاه شهید یدالهی در منطقه کوزران از شاخص ترین برنامه های این سازمان در هفته بسیج سازندگی است.

 

 

دوستوندی تصریح کرد: احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان را در دست اجرا داریم و قرار است در سطح روستاهای استان در مدت ۳۰ ماه با همکاری بسیج سازندگی سپاه نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه و قرارگاه نجف اشرف به ۳۴۵ روستای استان آبرسانی شود.

 

 

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه  با بیان اینکه بسیجیان با عمل خود به مردم نشان می‌دهند که هنوز هم می‌توان بی مزد و منت به آنها خدمت کرد، تصریح کرد: آبرسانی به ۱۳۲ روستا از این تعداد برعهده بسیج سازندگی سپاه نبی‌ اکرم(ص) استان است که در این خصوص نزدیک به هفت مجتمع بزرگ آبرسانی ساخته خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تا کنون ،گفت: با شیوع ویروس کرونا بسیج سازندگی تا کنون در همه عرضه فعال بوده مجدد به صحنه آمده و به مردم خدمت رسانی کرد که اطلاع رسانی این خدمات می‌تواند منجر به دلگرم شدن مردم شده است.

 

 

 

کد خبر 1173788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha