اجرای ۶۷۰ طرح  اشتغال برای مددجویان بابلی

جعفری گفت: ۶۷۰طرح اشتغال به ارزش۳۴ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان در سال گذشته برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان بابل اجرا شده است.

«احمد جعفری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان یکی از اهداف اصلی این نهاد است، اظهار کرد: 670طرح اشتغال به ارزش۳۴ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان  در سال گذشته برای مددجویان تحت حمایت در این  شهرستان اجرا شده است که از این تعداد  61 مورد به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد بابل افزود:طرح های اشتغال در بخش های خدماتی ، کشاورزی و دامداری برای مددجویان این شهرستان اجرا شد و بیشترین افراد بهره مند شده از طرح های اشتغال برای خانوارهای تحت حمایت ، فرزندان مجرد  مددجوبوده اند.

 


وی تصریح کرد: تنوع طرح ها در زمینه های مختلف و متناسب با موقعیت مکانی و در نظر گرفتن فروش تولیدات و کسب درآمد هر چه بیشتر از برنامه های بخش اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان بوده است.

 

جعفری با اشاره به ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان تحت حمایت بیان داشت:  720 نفر از مددجویان تحت حمایت در سال گذشته در این دوره های آموزشی شرکت کردند.

 

وی گفت: دوره های آموزشی در بخش های  دامداری، زنبور داری ، خیاطی،کامپیوتر نوغانداری  برای  دانش آموزان ، دانشجو و زنان سرپرست خانوار برگزار شد.

کد خبر 1173809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha