تجهیز ۷۳ خانه ورزش روستایی در سراسر استان ایلام

رئیس ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان ایلام گفت: در طول ۲ سال گذشته ۷۳ خانه ورزشی روستایی در سراسر استان و همچنین در ۳ منطقه محروم و دوردست تجهیز شده است.

«شهریار شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: اخیرا خانه ورزش روستای دارپروشه در شهرستان هیلان با تجهیزات کامل ورزشی افتتاح شد.

 

وی افزود: از محل اعتبارات هیأت مبلغ ۱۵ میلیون تومان برای تجهیز این خانه ورزشی روستایی هزینه شده است.

 

رئیس ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان ایلام بیان کرد: براساس نیازسنجی برای اولین بار در استان، در شهرستان هلیلان والیبال و فوتبال ساحلی استارت خورده است.

 

وی افزود: در چند شهرستان دیگر اطراف رودخانه سیمره سیروان و دره شهر زیرساخت‌های فوتبال و والیبال ساحلی و بعد در شهر ایلام در سالن کارگران واقع در منطقه جانبازان کار زیرساخت‌ها برای این رشته ها انجام شده است.

 

شفیعی در ادامه گفت: در طول ۲ سال گذشته ۷۳ خانه ورزشی روستایی در سراسر استان و همچنین در ۳ منطقه محروم و دوردست استان تجهیزات صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: تجهیزاتی از قبیل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، میز شطرنج، دارت، میله والیبال، توپ فوتبال و والیبال و... جهت علاقمندان و استعدادهای ورزشی روستایی به آنها تحویل شده است.

 

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش روستایی در شهرستان هلیلان با اقدامات که صورت گرفته می‌تواند تحول بزرگی در آن ایجاد می‌شود و با بهره‌برداری از خانه‌های ورزش روستایی جان تازه‌ای می‌گیرند.

کد خبر 1173881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha