«جوادی» پنج شنبه سکان ارشاد مازندران را در دست می گیرد

«حسین جوادی» روز پنج شنبه(۲۲اردیبهشت) ساعت ۱۰ با حضور مسئولین به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران معارفه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، صبح روز پنج شنبه(۲۲اردیبهشت) ساعت ۱۰ آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در سالن اجتماعات سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واقع در ساری - میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود. 

 

در این مراسم که با حضور «سید محمد هاشمی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد  ضمن تکریم و قدردانی از تلاش‌های «عباس زارع» مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «حسین جوادی» به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی می شود.

 

«حسین جوادی» متولد سال ۱۳۴۶ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد ادبیات است. از جمله سوابق مدیریتی وی می‌توان به معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، قائم‌مقامی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل، مدیریت تولید و تامین شبکه تهران و دبیری کارگروه نویسندگان صدای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد. وی همچنین حدود سه دهه پیشینه نویسندگی در حوزه های تخصصی در نشریات کشور را دارد.

 

به گزارش شبستان؛ سکان مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تیر ۱۳۹۸ و پس از پایان دوره مدیرکلی «محمود شالویی» در این اداره کل به «عباس زارع» سپرده شده بود. 

 

«عباس زارع» بعدازظهر روز یکشنبه(۱۱اردیبهشت) با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مازندران خداحافظی کرد و خبر پایان دوره مسئولیت‌اش در این اداره کل را داد. مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پیام خود نوشت:             

 

با درود و احترام خدمت اهالی فهیم فرهنگ،هنر و رسانه مازندران

 

خداوند متعال را شاکرم که به این جانب توفیق عنایت فرمود تا برهه‌ای از دوران عمر خویش را به عنوان خدمتگزاری کوچک برای مردم بزرگ دیار علویان در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه سپری نمایم؛ از این بابت بر خود می‌بالم وبه آن افتخار می‌کنم‌. در این مجال اندک خدمت‌، خوشبختانه با همت تمامی فرهیختگان مازندران‌، شاهد درخشش  فرهنگ و هنر و رسانه استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بودیم و اطمینان دارم اگرلطف و عنایت پروردگار و همت و تلاش این عزیزان و ‌همکاری و مساعدت مسئولن گران‌قدر استان و شهرستان‌ها نبود، هیچ تلاش و کوششی نتیجه نمی‌داد و مثمرثمر واقع نمی‌شد.

 

 بی‌گمان قدردانی و سپاس از تعامل بسیار نزدیک و همکاری بی‌شائبه شما عزیزان‌؛ اهالی گران‌قدر فرهنگ، هنر، رسانه و مسئولان عزیز از نمایندگان محترم ولی فقیه، استانداران، معاونین سیاسی امنیتی اجتماعی، فرماندران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر وروستا و همه کسانی که در دوران مسئولیت اینجانب در راه پیشرفت فرهنگی و هنری استان تلاش صادقانه کردند، کمترین ادای احترام است که بر این صفحه می‌نگارم. اینک که دوران مسئولیت و خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به پایان رسیده، از همه شما برادران وخواهران طلب بخشش و حلالیت دلشته و از خداوند قادر متعال برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم. بودن در کنار شما افتخاری‌ست که تا همیشه به آن خواهم بالید.

کد خبر 1173882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha