نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای نور ابهر برپا شد

نمایشگاه کتاب به مناسب هفته معلم و سالروز فتح خرمشهر و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با تخفیف ۵۰ درصدی در محل فرهنگسرای نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر دایر می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، این نمایشگاه به مناسبت هفته معلم و سالروز فتح خرمشهر همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با هدف ارتقاء سطح مطالعه و ترویج کتاب و کتاب خوانی در سطح منطقه برگزار شده است.

 

با توجه به جایگاهی که کتاب به عنوان وسیله ای برای‌ انتقال فرهنگ و تمدن در جامعه دارد، برگزاری رویدادهایی همچون نمایشگاه کتاب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در جامعه دارای اهمیت می باشد؛ زیرا جامعه ای که در آن سطح مطالعه و کتابخوانی از میزان مطلوبی برخوردار باشد، از پیشرفت و توسعه بیشتری بهره مند می‌ شود.

 

موضوعات علمی، ادبی، تاریخی، مذهبی، روانشناسی، رمان، کودک و نوجوان از عمده عناوین مربوط به کتاب های عرضه شده در نمایشگاه کتاب ابهر است.

 

این نمایشگاه توسط مؤسسه پنجره آبی اندیشه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از تاریخ 17 اردیبهشت برپا شده و تا 9 خردادماه به مدت بیست روز دایر می باشد. شهروندان و علاقمندان می‌توانند کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه نمایند.

کد خبر 1173895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha