برپایی کارگاه داستان نویسی «ماهمه نویسنده‌ایم» درکتابخانه تخصصی کودک پرتو

کتابخانه تخصصی کودک پرتو کارگاه آموزشی داستان نویسی را به صورت رایگان با عنوان «ما همه نویسنده‌ایم» با حضور جعفر توزنده جانی نویسنده برجسته داستان‌های کودکان برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و فرهنگسرای تهران ما همه نویسنده‌ایم  کارگاه آموزشی داستان نویسی رایگان « برای کودکان و نوجوانان در کتابخانه پرتو برگزار می‌شود.

 توزنده جانی متولد سال ۱۳۴۱ در نیشابور است. او که کار خود را با همکاری کیهان بچه‌ها آغاز کرد، اولین مجموعه داستانش را بانام "کوزه‌های آب" در سال ۷۱ منتشر کرده است. توزنده جانی در خصوص شروع به کار نویسندگی می‌گوید: "در دوران دبیرستان با نوشتن یک خاطره موردتوجه همکلاسی‌ها و معلمم قرار گرفتم. موقع نوشتن دو خاطره را باهم آمیخته بودم و وقتی معلم ادبیات گفت: "چقدر عالی تو یک قصه نوشتی" از همان لحظه احساس کردم می‌توانم بنویسم..."

توزندِ جانی بیش از پانزده اثر در حوزه کودک و نوجوان خلق کرده است. داستان‌های او با زبانی خوب و روان نوشته‌شده‌اند. این برنامه چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 در کتابخانه تخصصی کودک پرتو به نشانی: شهرک گلستان، بلوار گل‌ها، بالاتر از میدان اتریش، بوستان نسترن، و تلفن 44759495.

کد خبر 1173902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha