متقاضیان حج تمتع مراقب سوء استفاده و کلاهبرداری اینترنتی باشند

جلیلیان با هشدار به متقاضیان حج تمتع نسبت به سوء استفاده کلاهبرداران گفت: با توجه به آغاز ثبت نام حج تمتع ضروری است متقاضیان نسبت به ترفندهای متعدد کلاهبرداران از کاربران در فضای مجازی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ جلیلیان» در جمع خبرنگاران با هشدار به شهروندان گفت: متقاضیان حج تمتع مراقب سوء استفاده و کلاهبرداری اینترنتی ثبت نام حج تمتع باشند. 

 

رئیس پلیس فتا استان البرز افزود: با توجه به آغاز ثبت نام حج تمتع ضروری است متقاضیان نسبت به ترفندهای متعدد کلاهبرداران از کاربران در فضای مجازی باشند. 

 

وی اظهار کرد: کلاهبرداران با راه اندازی سایت و صفحه جعلی اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجه می کنند برای همین مردم باید نسبت به پرداخت و ثبت نام هزینه حج تمتع دقت و هوشیاری عمل داشته باشند. 

 

رئیس پلیس فتا استان البرز خاطرنشان کرد: متقاضیان سفر حج تمتع از سامانه اینترنتی  https://tamatoreserve.haj.ir/Cpanel/HajKarevanList.aspx به منظور دریافت اطلاعات و ثبت نام اقدام کنند و چنانچه با موارد کلاهبرداری مواجه شدند به شماره ۰۹۶۳۸۰ فوریت های سایبری پلیس فتا تقاضای خود را اعلام نمایند. 

 

کد خبر 1174014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha