نیاز به استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه سلامت داریم

سرمست خواستار حضور بیشتر خیرین سلامت در خوزستان شد و گفت: نیاز به استفاده از ظرفیت خیرین در تمام حوزه‌ها احساس می‌شود تا کیفیت خدمات افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدحسین سرمست» امروز (سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت) در همایش تجلیل از خیرین و فعالان برتر سلامت اظهار کرد: بعد از جنگ تحمیلی نمود دیگری از ایثارگری به منصه ظهور رسیده که این خدمات قطعا ماندگار خواهد بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه زنجیره به‌هم پیوسته بهداشت و درمان، سلامت را به مردم هدیه داد افزود: هر چند در همه جای کشور و جهان در پی شیوع کرونا تلفات داشتیم اما اگر این خدمات نبود، قطعا مرگ و میرها بیشتر می‌شد.

 

وی با اشاره به شهدای حوزه سلامت اضافه کرد: در این خصوص ۳۶ پرونده در استان خوزستان در حال بررسی است که بررسی چند پرونده قطعی و به ستاد شاهد کشور ارسال شده است.

 

سرمست با بیان اینکه خوزستان در میزان بهبودی بیماران مبتلا به کرونا و ازائه خدمات ارائه شده در کشور رتبه بالایی دارد تصریح کرد: ان‌.جی‌.او ها در حوزه دیابت، تالاسمی و ... در راستای افزایش سطح سلامت تلاش می‌کنند و امیدواریم شرایطی فراهم شود تا به سمت پیشگیری بروند.

 

وی با اشاره به اینکه وضعیت بیماری‌های غیرواگیر در خوزستان مناسب نیست و شاخص مرگ زودرس استان وضعیت مطلوبی ندارد ابراز کرد: اگر مردم و انجمن‌های حوزه سلامت به این گونه بیماری‌ها توجه داشته باشند در شرایط بهتری قرار خواهیم گرفت و به شاخص کشوری و جهانی خواهیم رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار حضور بیشتر خیرین سلامت در استان شد و اذعان کرد: سطح سلامت روز به روز در حال پیشرفت است و با توجه به اینکه تورم بیشتر از حد توان مالی دولت است نیاز به استفاده از ظرفیت خیرین در تمام حوزه‌ها احساس می‌شود تا کیفیت خدمات افزایش یابد.

 

 

کد خبر 1174044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha