هلال‌احمر در همه حوادث پیشتاز است

حیدرزاده با بیان‌ اینکه سرمایه اصلی جمعیت هلال‌احمر مردم هستند، گفت: هلال‌احمر در همه حوادث پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «بابک حیدرزاده» امروز(سه‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت) در همایش هفته جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر که با عنوان«یک قرن خدمت بی‌منت» در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور برگزار شد، اظهارکرد: جمعیت هلال‌احمر در همه حوادث پیشتاز است.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه هدف ما در این جمعیت نجات جان همنوعان و کمک به آنان است، افزود: اعضای جمعیت هلال‌احمر به عضویت در جمعیت و خدمت به مردم افتخار می‌کنند.

 

وی با بیان‌ اینکه سرمایه اصلی جمعیت هلال‌احمر مردم هستند، تصریح‌کرد: مردم با مشارکت بسیار خوب خود در حوادث یار و یاور جمعیت هلال احمر بوده و هستند.

 

 

حیدرزاده با اشاره به استمرار گام برداشتن در مسیر الهی و کمک به خلق به قصد رضایت الهی، خاطرنشان‌کرد: پاداش شما در حیات ظاهری که همین دنیا است، تجلیل، تقدیر و آرامش است اما در حیات دائمی، توشه خوبی ذخیره کرده‌اید و پاداش خدواند را به همراه دارید.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا در پایان از زحمات اعضای این جمعیت در دوران شیوع کرونا، طرح واکسیناسیون و ایمنی و سلامت نوروزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: اعضای این جمعیت در دوران شیوع کرونا جان خود را به خطر انداخته و ایثارگری کردند و زحمات‌شان همیشه در اذهان می‌ماند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از داوطلبان و امدادگران، نجاتگران، فعالان طرح نوروزی و بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

 

در تقویم کشورمان از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر نامگذاری شده است.

 

کد خبر 1174058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha