احداث ستاد فرماندهی انتظامی رودسر/ پلیس در همه حوزه‌ها اقتدار خود را به رخ بکشد

حجت‌الاسلام روحانی ضمن ابراز خرسندی از احداث ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان رودسر گفت: پلیس باید در همه حوزه‌ها اقتدار خود را به رخ بکشد زیرا اگر این اقتدار نباشد هنجارشکنان در جامعه جولان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز(سه‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت) در مراسم کلنگ زنی احداث ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رودسر  ضمن سلام و درود به مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا با بیان اینکه در این جهان تنها یک کشور چنین فرمانده‌ای الهی دارد تصریح کرد: اعتقاد و باورم این است که در این ۴۲ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی حداقل در استان گیلان حقیقتا نیروی انتظامی با همه کمبودها در حوزه نیروی انسانی، تجهیزات و ساختمان و فضاهای خاص امنیت جامعه را به نحو احسنت تامین کرده است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال گذشته و در هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این فرمایشات، به نیروی انتظامی مدال افتخار دادند و از این نیرو اظهار رضایت کردند.

 

وی با بیان اینکه این شهرستان آن هم بعد از گذشت این همه سال از ساختمان مناسبی برای استقرار ستاد فرماندهی انتظامی برخوردار نبود یادآور شد: پلیس در همه موضوعات حتی در حوزه فضاها و ساختمان باید اقتدار خود را به رخ بکشد زیرا اگر این اقتدار نباشد هنجارشکنان در جامعه جولان خواهند داد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اذعان کرد: اقتدار پلیس در واقع تنها به ماشین و تجهیزات نظامی و ابزار برخورد با جرایم مرتبط نیست بلکه حتی ساختمان پلیس هم باید مقتدر و در شأن باشد، زیرا وقتی مردم ببینند علمدار تامین کننده امنیت جامعه با همکاری دیگر دستگاه‌ها و نیروهای مسلح به ابتدایی‌ترین وضعیت محتاج است قطعا آن نگاهش هم همین خواهد بود و اقتدار پلیس زیر سؤال می‌رود. 

 

روحانی ادامه داد: امروز با همت و تلاش حقیقتا خالصانه سردار فرماندهی انتظامی شاهد یک حرکت بزرگی در شهرستان رودسر که دارای چهار بخش است، هستیم زیرا احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رودسر آبرویی هم برای نیروی انتظامی و هم برای شهرستان محسوب می‌شود بنابراین از بانیان این اقدام تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

وی با ابراز امیدواری از سرعت گرفتن روند ساخت و افتتاح هر چه سریع‌تر ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: با آماده‌سازی چنین زیرساخت‌هایی در حالیکه به جامعه روحیه آرامش و آسایش تزریق می‌شود سوء استفاده کنندگان و هنجارشکنان احساس ناامنی می‌کنند.

کد خبر 1174065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha