سپاه ستون و خیمه انقلاب است/ معلمان در عرصه جنگ نرم کار مضاعفی دارند

حیدرنیا با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان تربیتی و سپاه به عنوان ستون و خیمه انقلاب گفت: معلمان در عرصه جنگ نرم کار مضاعفی دارند تا با آگاهی از باور جایگاهی خود نسبت به تربیت نسل مومن انقلابی اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار علیرضا حیدرنیا» با حضور در آیین هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت هفته معلم که سه شنبه ۲۰ اردیبهشت برگزار شد گفت:  معلمان در عرصه جنگ نرم کار مضاعفی دارند تا با آگاهی از باور جایگاهی خود نسبت به تربیت نسل مومن انقلابی اهتمام داشته باشند. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: به واسطه زحمت معلمان ایران عزیز در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی توانسته است بدرخشد و نام آور باشد. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان اظهار کرد: معلمان و مربیان با باور به جایگاه معلم که شغل انبیاء است همواره در عرصه های مختلف تربیت انسان را برعهده داشته و دارند.

 

وی اظهار کرد: معلمان باید برخود ببالند که همواره با فداکاری در این عرصه در تربیت انسان های موثر و آگاه برای این ملت و نظام زحمت کشیده اند. 

 

حیدرنیا بیان کرد: معلمان بخش اساسی و اصلی این نظام هستند که با روش تربیتی و آموزشی هدایت گونه خود انسان های خودساخته و مومن را برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد و تعالی تربیت کرده اند. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: بسیجیان و پاسداران در جوزه دفاع از نظام و انقلاب نیز سکان دار هستند و این کشتی در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی قرار دارد. 

 

به گفته وی، استکبار جهانی در سه حوزه جنگ نرم، سخت و نیمه سخت همواره سعی داشته است تا در مقابل ایران اسلامی بایستد و اجازه پیشروی اهداف نظام اسلامی در مسیر مقابله با زورگویی استکبار را ندهد ولی ملت ایران با محوریت سپاه با بازدارندگی در مقابل تهدیدها به خوبی ایستاده است.

 

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه و الگوی مقاومت به نوبه خود نشان داد که ایران اسلامی و سربازان مومن و انقلابی آن هرگز در برابر زورگویی و استبداد سرخم نمی کنند.

 

وی اظهار کرد: در حوزه چنگ نرم و نیمه سخت سپاه موفقیت های موثری را به دست آورده است و این در حالی است که دشمن در جنگ نرم به دنبال فکر و اندیشه تفکر نسل امروز است ولی هر دوره از تلاش های متعددشان با شکست مواجه شده است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: نقطه هدف دشمن جوانان این مرز و بوم هستند اینکه آنان را مورد هجمه خود قرار دهند و معلمان در این جنگ نرم با آگاهی و کار مضاعف حوزه فکری و اندیشه ای حوانان را قوی از هجمه ها می سازند. 

 

 

کد خبر 1174085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha