استفاده از ظرفیت های لرستان لازمه رفع مشکل بیکاری استان است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به مشکل بیکاری جوانان لرستانی و فرزندان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: بهره مندی از ظرفیت های لرستان با حمایت مسئولان لازمه رفع این معضل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(20اردیبهشت)، در دیدار با رییس امور ایثارگران شرکت ملی گاز کشور اظهار داشت: شرکت گاز خدمات بسیار خوبی را به استان لرستان داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ما به عنوان مذهب تشیع بر آرمان های مذهبی خود پایبندیم و جهت و حرکتمان باید به سمت این آرمان ها باشد.

 

وی ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و عنوان داشت: نیاز است که ایثار و جهاد و شهادت در بدنه وزارت نفت و شرکت گاز بیش از پیش ترویج پیدا کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه خاطرنشان کرد: هفت هزار فرزند شاهد و ایثارگر لرستانی بیکار هستند که باید تدبیری برای اشتغال آنها اندیشیده شود.

 

وی بر ضرورت تقویت جامعه ایثارگری تأکید کرد و گفت: امید است که جامعه ایثارگری که در بدنه شرکت گاز به فعالیت مشغول هستند جایگاه تثبیت شده ای پیدا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیکاری را معظلی بزرگ خواند و گفت: وجود ظرفیت های فراوان در لرستان و بهره مندی از این ظرفیت ها به رفع مشکل بیکاری کمک می کند.

 

وی ادامه داد: بیش از ۲۰‌ هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان داریم که استان ما را فلج کرده و اگر به فعال شوند جهشی خوبی در لرستان ایجاد می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: آن دسته از این صنایع که مشکلاتی با شرکت گاز دارند لازم است که با آنها مدارا شود تا مشکلاتشان مرتفع شود.

 

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت گاز جهت رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: لرستان نیازمند نگاه نو و جدیدی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان داشت: برای رفع مشکلات موجود همه ما وظیفه داریم توسعه نامتوازنی که در استان ها رخ داده به سهم خودمان جبران کنیم.

 

کد خبر 1174104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha