شهدا منشأ خیر  هستند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، شهدا را منشأ خیر خواند و گفت: جسمشان در این دنیا نیست اما باز هم منشا خیر هستند مانند شهید مبشر که منزل ایشان در راه قرآن و کارهای خیر استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمد رضا شاهرخی»، امروز(20اردیبهشت)، در دیدار با خانواده شهید عبدالحسین مبشر از شهدای روحانی اظهارداشت: شهید مبشر از شهدای شاخص  روحانیت در استان لرستان هستند که بعد از پیروزی انقلاب در مسیر و راه امام حرکت کردند .

 

 

وی افزود: در دوره ای که استبداد و ظلم و ستم و تیرگی همه جا را فرا گرفته بود و زمانی امام را تبعید کرده بودند و کسی نمی‌توانست صدایی از مخالفت  بلند کند این شهید روحانی و سید فخر الدین رحیمی همان زمان پرچم روشنگری را برافراشتند و راه نورانی امام که برگرفته از اسلام ناب بود را در محافل و مساجد و کانون‌ها تبلیع کردند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شهید مبشر از فرهنگیان استان بود و فقط در مرکز استان خود را محدود نمی کرد و به خدمت رسانی در دیگر شهرستان‌ها می‌پرداخت، گفت: شهید مبشر  فردی تحصیل کرده بود که خلق و خوی ایشان تاثیر‌گذار در نسل جوان بود و در تربیت خیلی از جوان ها تاثیرگذار بود.

 

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اولین سرپرست بنیاد شهید بود و در همه عرصه‌ها در تکاپو  و  مجاهدت بود و در عرصه های مختلف خستگی ناپذیر بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن تقدیر از خانواده شهید و اهمیت جایگاه خانواده شهدا گفت: شهدا با اینکه جسمشان در این دنیا نیست اما باز هم منشا خیر هستند مانند شهید مبشر که منزل ایشان در راه  قرآن  و کارهای خیر استفاده می شود.

 

روحانیت با صداقت به تبلیغ می‌پرداختند

 

سردار «مرتضی ‌کشکولی»، فرمانده سپاه لرستان نیز در این دیدار با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب اسلامی و  رهبران دینی ما روحانیت هستند، افزود: روحانیت با صداقت به تبلیغ می‌پرداختند و همیشه پیش قدم بودند و خودشان به شهادت رسیدند.

 

وی با اشاره به اینکه ۵۴ شهید روحانی استان لرستان دارد که در تمام عرصه ها فعال بوده اند بیان کرد: شهدای ترور، امر به معروف، امنیت، دفاع مقدس و هر جایی که مشکلی به وجود آمده روحانیت در خط مقدم بوده است.

فرمانده  سپاه لرستان بیان کرد: شهدای  روحانی  نسبت به شهدای دیگر قشرها  بیشتر هستند  و کیفیت و ماهیتشان به قدری بی نظیر بوده  که این راه را روحانیت به دیگر افراد نشان دادند.

 

کد خبر 1174116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha