فعالیت طلاب جهادی بر اساس اخلاص، تعهد و مسئولیت خدمت رسانی است/فعالیت ۱۲۰ گروه جهادی تحت اشراف بسیج طلاب قم

حجت الاسلام والمسلمین امیرزاده با بیان اینکه فعالیت طلاب جهادی بدون هیچ گونه چشم داشت و بر اساس اخلاص ، صفای باطن، تعهد و مسئولیت خدمت رسانی است از فعالیت ۱۲۰ گروه جهادی تحت اشراف سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ابراز داشت: هفته بسیج سازندگی، فرصت خوبی است برای این که خدا قوتی عرض کنیم به همه گروه های جهادی از جمله گروه های جهادی طلاب و روحانیون که بدون هیچ گونه چشم داشتی و بر اساس اخلاص ، صفای باطن، تعهد و مسئولیت خدمت رسانی، به ایفای نقش می پردازند.

 

وی با اشاره به فعالیت 120 گروه جهادی در سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: از این تعداد حدود 90 گروه مربوط به برادران و مابقی مربوط به خواهران است که در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، بهداشت و درمان و ... به فعالیت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اشتغال دارند.

 

وی با بیان این که از جمله برکات و رویش های مبارک انقلاب اسلامی، همین گروه های جهادی و جهادگران مخلص و بسیجی در اقصی نقاط ایران اسلامی بوده است، افزود: یکی از مهم ترین مطالبات مقام معظم رهبری، ترویج و بسط اندیشه و تفکر خدمت رسانی به مردم و محرومان و توسعه فرهنگ کار جهادی است که تبلور این مساله را به طور خاص  در گروه های جهادی طلاب و روحانیون مشاهده می کنیم.

 

امیرزاده خاطرنشان کرد: ان شاءالله با تمهیدات لازم در توسعه کمی و کیفی فعالیت های جهادی و انقلابی بتوانیم در مسیر محرومیت زدایی در کشور و خدمت صادقانه به مردم آن هم در تراز اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، موفق باشیم.

کد خبر 1174160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha