نوای دلنشین «سلام فرمانده» در مصلی شیروان طنین انداز شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: صبح امروز اجتماع بزرگ دهه نودی ها برگزار و نوای دلنشین «سلام فرمانده» در مصلی شیروان طنین انداز شد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: اجتماع بزرگ دهه نودی ها همراه با میثاق با امام زمان(عج) با همخوانی گروه سرود «سلام فرمانده» صبح امروز با حضور پرشور دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان در محل مصلی امام خامنه ای شیروان برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان خاطرنشان کرد: این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد همراه با مدیحه سرایی و استقبال پرشور دانش آموزان صورت گرفت.

 

شجاعی عنوان کرد: هدف از تولید این سرود بهره‌گیری از ابزار هنر در توسعه و ترویج پیام‌های انقلاب است که در ادامه پویش سلام فرمانده سایر نهادهای فرهنگی طی انتشار فراخوانی از دهه نودی‌ها که فرزندان و آینده‌داران مملکت هستند می خواهد تا فرزندان این مرز و بوم نیز عشق و اردات قلبی خود را به رهبر مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها ابراز کنند.

 

وی تصریح کرد: سلام فرمانده، صدای نسلی است که می‌خواهند یاور امام زمان خود باشند که در این اجتماع دهه نودی‌ها با همراهی «ابوذر روحی» خواننده نماهنگ «سلام فرمانده» به هم‌خوانی این سرود پرداختند.


این سرود را گروه فرهنگی و هنری «ماح» در لنگرود تولید کرده که جزء پر مخاطب‌ترین ترانه‌های ویژه نوجوانان قرار گرفته است.

 

کد خبر 1174227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha