ارائه خدمات با کیفیت ارتباطی به بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت روستایی استان فارس

سلیمان پور گفت: فاز اول پروژه توسعه ارتباطات فیبر روستایی «تار» در استان فارس پیشرفت ۴۵ درصدی داشته است و با بهره برداری کامل از این پروژه ۱۴ روستا با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت، تحت پوشش خدمات با کیفیت ارتباطی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید سلیمان پور»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) از پیشرفت 45 درصدی فاز اول پروژه توسعه ارتباطات فیبر روستایی «تار» در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: 51 کیلومتر فیبر روستایی تار با هدف ایجاد و ارتقای کیفیت پوشش ارتباطی مسیر «بانش» به «خانمین» محور کامفیروز که مربوط به فاز اول توسعه ارتباطات فیبر روستایی «تار» در استان فارس است، اجرا شده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود:  16 کیلومتر از این فیبر روستایی نیز به بهره برداری رسیده است و با بهره برداری کامل از این پروژه 14 روستا با بیش از 10 هزار نفر جمعیت، تحت پوشش خدمات با کیفیت ارتباطی قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح 9 سایت همراه اول، یک سایت ایرانسل و 10 مرکز تلفن ثابت از این پروژه بهره مند خواهند شد.

سلیمان پور اعلام کرد: اجرای این پروزه موجب رفع مشکلات ارتباطی برخی روستاهای «بیضا» و «مرودشت» خواهد شد و اعتبارات آن از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت در قالب پروژه توسعه ارتباطات روستایی «تار» تامین شده است.

کد خبر 1174242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha