۴۲ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان بافق حضور دارند

نصیری گفت: ۶۳۰ نفر در چارچوب ۴۲ گروه خواهران و بردران جهادی برای محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم ، در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی این شهرستان فعالیت می کنند.

محسن نصیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد افزود: در این رزمایش ۱۰ روزه  که با رمز یا فاطمه زهرا (س) آغاز شد، ۲۵ گروه برادران و ۱۷ گروه خواهران حضور دارند.

 

به گفته وی، تعداد شرکت کنندگان در رزمایش یاد شده ۳۶۰ نفر نیروی ماهر است که ۲۵۵ نفر زن و بقیه مرد هستند و در این ایام بسته کاملی از خدمات بسیج به جامعه هدف ارایه می شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: ماموریت های این گروه ها عمدتا عمرانی و تخصصی، کشاورزی، علمی، پزشکی و حقوقی،  فرهنگی اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، تامین جهیزیه و سیسمونی ،کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه در گذشته اعزام گروهای جهادی به خارج از استان نیز انجام شده اضافه کرد: در این رزمایش، مناطق محروم شهرستان خاتم نیز هدف فعالیت گروه‌های اعزامی شهرستان بافق است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق تصریح کرد: علاوه بر فعالیت های ذکر شده از سوی گرو ه‌های جهادی، اشتغالزایی و ترویج و توسعه مشاغل خانگی به ویژه برای بانوان مد نظر است و در کانون توجه جهادگران فاطمی قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج در طول انقلاب ، در حوزه های گوناگون برای کمک رسانی بی منت به نظام اسلامی و مردم محروم پیش قدم بوده است گفت:امید است رزمایش جهادگران فاطمی نیز ضمن ارایه خدمات شایسته، حس نشاط و امید آفرینی را در جامعه ایجاد کند.

 

نصیری ، این فعالیت ها را در ادامه فعالیت های قبلی دانست و ابراز امیدواری کرد: گروه های جهادی بتوانند در این مدت خدمات خوبی به مناطق روستایی و برای خانواده های محروم شهری انجام دهند.

کد خبر 1174270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha