یک سوم جمعیت استان کرمان عضو بسیج است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر در استان عضویت عادی و یا فعال در بسیج دارند؛ خدمات پایگاه های مقاومت را محله محور دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردارحسین معروفی، چهارشنبه (۲۱اردیبهشت) در دیدار با استاندار  گفت: تعداد بسیجیان عادی و فعال استان را یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و تعداد پایگاه‌های مقاومت را  بیش از سه هزار پایگاه اعلام کرد.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رویکرد و تدوین برنامه های پایگاه های مقاومت را  متناسب با محلات و مناطق دانست و با اشاره به قرارگاه های محرومیت زدایی و سازندگی؛ تصریح کرد: این قرارگاه ها از موازی کاری و جزیره ای عمل کردن، جلوگیری می‌کنند.

 

 

 

وی با برشمردن مسائل اولویت دار این قرارگاه ها از جمله آبرسانی، اظهار کرد: از سال گذشته تا خردادماه امسال ۴۰۹ روستا آبرسانی می شود.

 

 


 

سردار معروفی با اشاره به مشکل اشتغال بیان کرد: چرا باید حساب بنگاه های اقتصادی که در استان فعال هستند در تهران باشد و اگر این حساب‌ها به استان بیاید می‌توانیم مشکل بیکاری استان را با استفاده از رسوب این حساب‌ها در بانک‌های استان با ایجاد اشتغال خرد حل کرد.

 

 

 

سردار معروفی در ادامه نگاه لیبرالیست به بسیج و گروه های جهادی را خطرناک دانست و متذکر شد: چنانچه گروه های جهادی برون استانی، آورده مهمی نداشته باشند اجازه فعالیت به آنان در استان کرمان داده نمی شود.

 

 


 

وی به دیگر اقدامات بسیج و سپاه از جمله در تامین جهیزیه، توزیع بسته‌های معیشتی و... هم اشاره و تاکید کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی از حوزه فرهنگی نباید غافل شد. 

کد خبر 1174278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha